Gyakran ismételt kérdések

Regisztráció nélkül is vásárolhatsz, de regisztrált ügyfélként előnyökhöz jutsz.
Igen, regisztráció nélkül is vásárolhatsz, csak add meg a szükséges adatokat a rendelés leadásához.
Nem, a regisztráció teljesen ingyenes és nem jár kötelezettséggel.
Gyorsabb rendelés, elmentett adatok, akciós értesítések és rendelés nyomon követése.
Tárolhatod és módosíthatod a szállítási és számlázási címeidet, jelszót módosíthatsz, kívánságlistát hozhatsz létre, rendeléseidet nyomon követheted.
Elfelejtett jelszót kérhetsz a belépési oldalon, vagy módosíthatod az ügyfélfiókodban.
Kattints a „Belépés” gombra, majd válaszd a regisztrációt és töltsd ki az adatokat.
Válaszd ki a termékeket, tedd a kosárba, majd kövesd a pénztári lépéseket.
E-mailben kapsz visszaigazolást, majd feldolgozzuk a rendelésed és átadjuk a futárszolgálatnak.
Választhatsz bankkártyás fizetést, előre utalást vagy utánvétet.
Házhozszállítás vagy csomagpont MPL, GLS és FoxPost szolgáltatókkal.
1-3 munkanap raktáron lévő termékeknél, külső raktárból 3-5 munkanap.
Az ügyfélfiókodban a „Személyes adatok törlése” opcióval.
Nézd meg a spam mappát, ha nincs ott, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Automatizált rendszer miatt nem mindig, de érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunkon.
Kérj jegyzőkönyvet a futártól, készíts fényképet, ne vedd át a csomagot.
14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, 14 napos visszaküldési garancia is él.
14 napon belül lehetőség van cserére vagy másik termék rendelésére.
14 napos pénzvisszafizetési garancia bontatlan csomagolás esetén.