Gyakran ismételt kérdések

  
REGISZTRÁLJAK VAGY ANÉLKÜL VÁSÁROLJAK?
 
Vásárolhatok-e regisztráció nélkül az EMBEXY webáruházban?
Természetesen igen, csak tedd a kosaradba a kívánt termékeket, töltsd ki azokat az adatokat, amelyek ahhoz szükségesek, hogy elérhessünk téged a rendelés teljesítése kapcsán & már le is adhatod a megrendelésed.
 
Jár-e bármilyen kötelezettséggel a regisztráció?
A regisztráció teljesen ingyenes, nincs és a jövőben sem lesz semmiféle költséged, kötelezettséged a regisztráció miatt.
 
Milyen hasznos lehetőségeket, funkciókat kínál számomra a regisztráció?
Ha úgy döntesz, hogy regisztrált felhasználóként vásárolsz, az egyrészt azzal az előnnyel jár, hogy nem kell újra és újra kitöltened adataidat, illetve lehetővé teszed, hogy az EMBEXY csak a regisztrált ügyfelei számára szóló akciókat kínáljon részedre.
 
Ha regisztrálok, milyen hasznos funkciókat érek el ügyfélfiókban?
  • rögzítheted szállítási és számlázási címedet, megspórolod magadnak az újbóli adatkitöltések idejét,
  • módosíthatod a rögzített szállítási és számlázási címeidet,
  • módosíthatod jelszavadat,
  • kívánságlistát hozhatsz létre smiley, elmentheted egy későbbi időpontra a neked tetsző termékeket, később visszatérhetsz és könnyedén megtalálhatod a listádban az elmentett termékeket,
  • kérhetsz értesítést, ha egy termék átmenetileg nem kapható, az értesítést pedig megtalálod Ügyfélfiókodban is smiley,
  • visszakeresheted korábbi rendeléseidet: hasznos funkció, ha pl. ugyanazt a terméket újra meg kívánod rendelni wink
  • megrendelheted, de akár törölheted is fiókodban a Hírlevél szolgáltatásunkat,
  • ráadásul törzsvásárlóként használhatod a VIP ügyfelek számára fenntartott levélfiókunkat is, melyet kiemelten kezelünk.
 
Hogyan regisztrálhatok az EMBEXY-re?
Kattints a fejlécben a >Belépés< gombra, majd keresd meg a megjelenő ablak alján a >Hozz létre saját fiókot< linket, töltsd ki a regisztrációhoz szükséges adatokat az űrlapon és már kész is vagy, elérhető a fiókod.
 
A későbbiekben, ha meggondolom magam, törölhetem-e ügyfélfiókomat az EMBEXY oldaláról?
Természetesen igen, törölheted. Az Ügyfélfiókodba belépve találsz egy >Személyes adatok törlése< felirattal ellátott gombot. Kérelmed eljut az EMBEXY ügyfélszolgálatára, melynek alapján megkezdjük az intézkedést a fiók törlésére. A törlési kérelmedet 30 napon belül feldolgozzuk.
Ha netán véletlenül indítottad el a fióktörlésre vonatkozó kérést vagy meggondoltad magad és mégis szeretnéd a fiókod megtartani, jelezd nekünk mielőbb, hogy a törlésre vonatkozó kérelmedet felfüggeszthessük.
 
Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
Ha elfelejtetted a jelszavadat, válaszd a >Belépés< menüpontot az EMBEXY fejlécében, a megjelenő ablakban kattints az >Elfelejtett jelszó< lehetőségre. Rendszerünk pillanatokon belül küldi az ideiglenes jelszavadat, melyet jusson eszedbe azonnal meg is változtatni ;).
Ha nem felejtetted el a jelszavadat, de biztonsági vagy egyéb okból meg kívánod változtatni, lépj be Ügyfélfiókodba és válaszd a >Jelszócsere< lehetőséget.
 
 
RENDELÉS AZ EMBEXY-ről
 
Hogyan tudok rendelést leadni az EMBEXY-n?
Egyrészt rendelhetsz vendég vásárlóként, regisztráció nélkül, de akár törzsvásárlóként, regisztrált fiókból.
 
A rendelés menete:
  • tedd a kiválasztott terméke(ke)t a szükséges mennyiségben a kosaradba,
  • kattints a >Tovább a kosárhoz< gombra,
  • ellenőrizd az összeállított megrendelést:
    • ha szükséges, térj vissza még a >VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA< gomb segítségével az áruházunkba,
    • ha mindent rendben találtál, folytasd a vásárlás menetét a >TOVÁBB A PÉNZTÁRBA< gombbal,
    • ha mégsem szeretnéd a terméke(ke)t megvásárolni, a >törlés< linkre kattintva törölheted a terméke(ke)t,
  • a pénztár oldalon jusson eszedbe beváltani a kupon és hűségpont kedvezményeidet (ha vannak),
  • a következő oldalon add meg vagy válaszd ki a címet, ahová a csomagot kéred eljuttatni,
  • ezt követően válaszd ki a neked leginkább tetsző szállítási módot. FONTOS, hogy vedd figyelembe a megrendelt termékek össz-méretét és súlyát, ha túl nagynak vagy soknak vagy nehéznek találod az össz rendelésed, VÁLASSZ INKÁBB FUTÁRSZOLGÁLATOT, mert nem biztos, hogy a csomagautomatákba beférnek a termékeid,
  • mindjárt kész is a megrendelés, már csak a neked leginkább alkalmas fizetési módra vagyunk kíváncsiak :), válassz kérjük a felkínált lehetőségek közül,
  • mikor ezzel is megvagy, MINDENKÉPP ELLENŐRIZD A MEGRENDELÉSED ÖSSZEGZÉSÉT, ha szükségesnek találod, lépj vissza vagy fűzz a megrendelésedhez megjegyzést az arra felkínált szövegdobozban
  • fogadd el a Vásárlási feltételeket, egyben járulj hozzá a személyes adataid kezeléséhez, mert ezek nélkül nem áll módunkban rendelést fogadni,
  • majd kattints rá a >MEGRENDELEM< gombra.
 
Mi történik, miután leadtam a rendelésem?
A megrendelések feldolgozása a beérkezések sorrendjében, munkanapokon, munkaidőben történik. 
A rendelés beérkeztétől a csomagfeladásig minden lépésről visszaigazoló e-mailt fogsz kapni a rendeléskor/regisztrációkor megadott elektronikus címedre.
Amennyiben nem kaptál visszaigazoló levelet a rendelés beérkeztéről,
  • először kérjük, ellenőrizd a SPAM mappádat. Ha levelünk ott landolt, kérjük, egyszerűen húzd át a kapott visszaigazolást a normál beérkezett üzenetek mappába, ezzel hozzáadod a webáruházunkat a megbízható feladókhoz, így a későbbiekben már ide érkeznek üzeneteink,
  • törzsvásárlóként ellenőrizd felhasználói fiókodat, ott láthatod, sikerült-e ténylegesen leadnod a megrendelésedet, amennyiben ott sem szerepel, pedig a megrendelés során semmilyen hibaüzenetet nem kaptál, fordulj kérjük ügyfélszolgálatunkhoz (telefonon hétköznap 10:00-17:00 óra között érsz el bennünket, e-mailben használd a VIP ügyfeleink számára fenntartott e-mail címünket, melyet regisztrációkor küldtünk meg részedre),
  • vendég vásárlóként fordulj szintén az ügyfélszolgálatunkhoz (telefonon hétköznap 10:00-17:00 óra között érsz el bennünket, e-mailben használd vendégvásárlóként a rendeles@embexy.hu e-mail címet).
 
Már leadtam a rendelésem, de még szeretnék hozzáadni termék(ke)t. Mit tehetek?
Mivel folyamataink nagy része automatizált, ezért általában nem lehetséges a csomaghoz hozzáadni új vagy több terméket, azonban sürgős esetben keresd fel ügyfélszolgálatunkat, ha a csomag még nem került összeállításra, van esély, hogy sikerül wink.
 
 
FIZETÉSI MÓDOK, DÍJKÖLTSÉGEK
 
Milyen fizetési módokat választhatok az EMBEXY-nél történő vásárlás esetén?
Az EMBEXY-n választhatsz, hogy megrendelésedet:
  • bankkártyával online, egy zárt, biztonságos felületen keresztül rendezed,
  • inkább előre átutalod, mert nem szereted az online bankkártyás fizetést,
  • utánvéttel fizeted ki. FONTOS! Az utánvét díja 495 Ft.
 
Ha utalással szeretném rendezni a csomagom árát, hová és kinek utaljak?
 
Információk előre utaláshoz:
Kedvezményezett: Marusinszkyné Beck Ingrid ev.
Bankszámlaszám: 10408117-50527085-54651001
Kérjük, az átutalás közlemény rovatában tüntesd fel a megrendelés azonosítót, melyet a visszaigazoló e-mailben vagy regisztrált felhasználóként az ügyfélfiókodban találsz.
 
 
 
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, DÍJAK, HATÁRIDŐK
 
Milyen szállítási módok közül választhatok, ha az EMBEXY-n vásárolok?
Az EMBEXY-nél
  • házhozszállítás és
  • csomagpontra történő kiszállítás is választható.
Ki végez házhozszállítási szolgáltatást az EMBEXY vásárlói részére?
Házhozszállítást az alábbi szolgáltatóktól kérhetsz:
  • GLS
  • DPD
  • MPL
 
Milyen csomagpontokra kérhetem a rendelésem?
Csomagpontra vagy csomagautomatába történő kiszállítást a következő szolgáltatók nyújtanak az EMBEXY vásárlói részére:
  • GLS
  • MPL
  • Packeta
  • FoxPost
  • Pick Pack Pont.
 
Szállítási díjak:
  • Amennyiben megrendelésed a szállítás és utánvét díja nélkül eléri vagy meghaladja a 25.000 Ft-ot, a szállítási költséget átvállaljuk, akár csomagautomatába, akár házhozszállítással kéred a csomagod.
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási díjak a következők:
    • házhozszállítás díja GLS, DPD szolgáltatókon keresztül egységesen: 1.290 Ft,
    • a házhozszállítás díja az MPL esetén súly alapján történik:
      • 0,10-10,00 kg-ig bruttó 1.990 Ft/db,
      • 10,01-20,00 kg-ig bruttó: 2.990 Ft/db,
      • 20,01-40,00 kg-ig bruttó: 5.990 Ft/db.
    • csomagpontra, csomagautomatába történő szállítás díja GLS, Packeta, FoxPost és Pick Pack Pont automatákba egységesen: 690 Ft,
    • MPL csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve, max. 20 kg-ig: bruttó 990 Ft/db.
 
Szállítási határidők:
Az EMBEXY által vállalt várható szállítási határidő termékenként eltérő lehet.
  • Raktáron lévő termékeinket, ha ma 12:00 óráig leadod megrendelésed, holnapra akár már a kezedben is tarthatod ;). Várható szállítási idő központi raktáron lévő termékek esetében: 1-3 munkanap.
  • Azoknál a termékeknél, melyeket külső raktárainkból tudunk kiszolgálni, 3-5 munkanapos kiszállítást vállalunk.
Keresd aktuális raktárkészletünket és a vállalt kiszállítási határidőt a termékeink információs lapján és válogass kedvedre.
 
 
 
PÉNZVISSZAFIZETÉS
 
Infó: A hatályos jogszabályok mellett, amikor egy termék(ek)nek nincs hiányossága és rendeltetésszerűen működik, a kereskedők nem kötelesek visszafizetni a termék(ek) árát, azért, mert a vásárló meggondolta magát.
 
Az EMBEXY webáruház ennek ellenére 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal termékeire, amennyiben:
  • a terméke(ke)t az eredeti, bontatlan csomagolásában juttatod vissza részünkre,
  • a terméket nem akciós áron vásároltad.
Mi a teendőm, ha sérült a csomagolás?
Bár igyekszünk, hogy megrendelésed a lehető legnagyobb biztonságban és teljes épségben érkezzen meg Hozzád, ritkán, de előfordulhat, hogy szállításkor a csomagolás megsérül. Ilyenkor a csomagot még a kézbesítő jelenlétében meg kell vizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülésről jegyzőkönyv felvételét kell kérned a futártól. Legjobb, ha fényképet is készítesz. A sérült csomagot NEM VAGY KÖTELES ÁTVENNI!
 
 
Kibonthatom a csomagot, mielőtt kifizetem a futárnak vagy a már kifizetett csomagomat átveszem?
A csomagot csak kifizetés vagy átvétel után lehet kibontani, de természetesen ezt követően is lehet élni az elállás jogával vagy a rendeléstől számított 30 napon belüli visszaküldés lehetőségével. Mindkét esetben visszaküldheted saját költségedre a megrendelést és mi visszafizetjük a termék(ek) és a kiszállítás díját.
 
 
 
Ki tudom cserélni a kapott terméket, ha pl. nem jó a méret?
Természetesen igen, a megrendeléstől számított 30 napon belül módodban áll a terméket kicseréltetni, de helyette rendelhetsz más terméket is, illetve visszakérheted a termék árát is. Mindennek az a feltételek, hogy a terméke(ke)t igazolható és biztonságos módon, sérülésmentesen és csak a kipróbálás mértékéig használtan küldd számunkra vissza és mi visszafizetjük a vételárat. A szükségesnél nagyobb mértékű használtságot mutató terméke(ke)t sajnos nem áll módunkban visszavásárolni.
 
Tájékoztatunk, hogy a kiszállítás napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül is elállhatsz a megrendelésedtől*. Ebben az esetben a termék árát és a kiszállítás díját is visszakapod, azonban a visszaküldés díja téged terhel.
 
* Nem illet meg az elállási jog olyan termékek esetében, amelyek kifejezetten az utasításaid alapján vagy a kérésedre állítottunk elő vagy olyan termékek esetében, melyek egyértelműen a személyedre szabtak.
Nem illet meg továbbá pl. az elállási jog olyan zárt csomagolású termékek esetében sem, melyek az átadást követő felbontásuk után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza. Bővebb tájékoztatást a kivételekről itt találsz (ÁSZF, 7.8. pontja): https://embexy.hu/aszf-57
 
Az Elállási jogról szóló rövid, videós tájékoztatást itt találsz:
 
Amennyiben élni kívánsz elállási jogoddal, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot és juttasd el hozzánk a >Tovább< gombra kattintva.
 
 
Már kifizettem a megrendelésem, de meggondolhatom még magam?
Természetesen igen, a megrendelésedtől számított 30 napon belül módodban áll a terméket akár kicseréltetni, akár helyette másik terméket rendelni, illetve ezen a határidőn belül visszakérheted a termék árát is.
Tájékoztatunk, hogy a kiszállítás napjától számított 14 napon belül el is állhatsz a megrendelésedtől*. Ebben az esetben a termék árát és a kiszállítás díját is visszakapod, azonban a visszaküldés díja téged terhel.
 
* Nem illet meg az elállási jog olyan termékek esetében, amelyek kifejezetten az utasításaid alapján vagy a kérésedre állítottunk elő vagy olyan termékek esetében, melyek egyértelműen a személyedre szabtak.
Nem illet meg továbbá pl. az elállási jog olyan zárt csomagolású termékek esetében sem, melyek az átadást követő felbontásuk után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza. Bővebb tájékoztatást a kivételekről itt találsz (ÁSZF, 7.8. pontja): https://embexy.hu/aszf-57
 
 
Az Elállási jogról szóló rövid, videós tájékoztatást itt találsz:
 
Amennyiben élni kívánsz elállási jogoddal, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot és juttasd el hozzánk a >Tovább< gombra kattintva.