Fizetés, szállítás, pénzvisszafizetés

Az EMBEXY webáruház többféle fizetési és szállítási módot kínál vevői részére.
 
 
FIZETÉSI MÓDOK
 
Az EMBEXY-n választhatsz, hogy megrendelésedet:
  • bankkártyával online, egy zárt, biztonságos felületen keresztül rendezed,
  • inkább előre átutalod, mert nem szereted az online bankkártyás fizetést,
  • utánvéttel fizeted ki. FONTOS! Az utánvét díja 495 Ft.
 
Információk előre utaláshoz:
Kedvezményezett: Marusinszkyné Beck Ingrid ev.
Bankszámlaszám: 10408117-50527085-54651001
Kérjük, az átutalás közlemény rovatában tüntesd fel a megrendelés azonosítót, melyet a visszaigazoló e-mailben vagy regisztrált felhasználóként az ügyfélfiókodban találsz.
 
 
 
 
 
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, DÍJAK, HATÁRIDŐK
 
Szállítási módok:
 
Az EMBEXY-nél
  • házhozszállítás és
  • csomagpontra történő kiszállítás is választható.
 
Házhozszállítást az alábbi szolgáltatóktól kérhetsz:
  • GLS
  • DPD
  • MPL
 
Csomagpontra vagy csomagautomatába történő kiszállítást, illetve MPL Posta Pontra vagy postán maradóra a következő szolgáltatók nyújtanak az EMBEXY vásárlói részére:
  • GLS
  • MPL
  • FoxPost
  • Pick Pack Pont.
 
 
Szállítási díjak:
  • Amennyiben megrendelésed a szállítás és utánvét díja nélkül eléri vagy meghaladja a 25.000 Ft-ot, a szállítási költséget átvállaljuk, akár csomagautomatába, akár házhozszállítással kéred a csomagod.
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási díjak a következők:
    • házhozszállítás díja GLS, DPD szolgáltatókon keresztül egységesen: 1.290 Ft,
    • a házhozszállítás díja az MPL esetén súly alapján történik:
      • 0,10-10,00 kg-ig bruttó 1.990 Ft/db,
      • 10,01-20,00 kg-ig bruttó: 2.990 Ft/db,
      • 20,01-40,00 kg-ig bruttó: 5.990 Ft/db.
    • csomagpontra, csomagautomatába történő szállítás díja GLS, Packeta, FoxPost és Pick Pack Pont automatákba egységesen: 690 Ft,
    • MPL csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve, max. 20 kg-ig: bruttó 990 Ft/db.
 
Szállítási határidők:
 
Az EMBEXY által vállalt várható szállítási határidő termékenként és futárcégenként eltérő lehet.
  • Raktáron lévő termékeinket, ha hétköznap 12:00 óráig adod le megrendelésed, egyes esetekben akár már holnapra a kezedben is tarthatod ;). Várható szállítási idő központi raktáron lévő termékek esetében: 1-3 munkanap.
  • Azoknál a termékeknél, melyeket külső raktárainkból tudunk kiszolgálni, 3-5 munkanapos kiszállítást vállalunk.
Keresd aktuális raktárkészletünket és a vállalt kiszállítási határidőt a termékeink információs lapján és válogass kedvedre.
 
 
 
 
PÉNZVISSZAFIZETÉS
 
Infó: A hatályos jogszabályok mellett, amikor egy termék(ek)nek nincs hiányossága és rendeltetésszerűen működik, a kereskedők nem kötelesek visszafizetni a termék(ek) árát, azért, mert a vásárló meggondolta magát.
 
 
Az EMBEXY webáruház ennek ellenére 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal termékeire, amennyiben:
  • a terméke(ke)t az eredeti, bontatlan csomagolásában juttatod vissza részünkre,
  • a terméket nem akciós áron vásároltad.
 
 
Kibonthatom a csomagot, mielőtt kifizetem a futárnak vagy a már kifizetett csomagomat átveszem?
A csomagot csak kifizetés vagy átvétel után lehet kibontani, de természetesen ezt követően is lehet élni az elállás jogával vagy a rendeléstől számított 30 napon belüli visszaküldés lehetőségével. Mindkét esetben visszaküldheted saját költségedre a megrendelést és mi visszafizetjük a termék(ek) és a kiszállítás díját.
 
 
Ki tudom cserélni a kapott terméket, ha pl. nem jó a méret?
Természetesen igen, a megrendeléstől számított 30 napon belül módodban áll a terméket kicseréltetni, de helyette rendelhetsz más terméket is, illetve visszakérheted a termék árát is. Mindennek az a feltételek, hogy a terméke(ke)t igazolható és biztonságos módon, sérülésmentesen és csak a kipróbálás mértékéig használtan küldd számunkra vissza és mi visszafizetjük a vételárat. A szükségesnél nagyobb mértékű használtságot mutató terméke(ke)t sajnos nem áll módunkban visszavásárolni.
 
Tájékoztatunk, hogy a kiszállítás napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül is elállhatsz a megrendelésedtől*. Ebben az esetben a termék árát és a kiszállítás díját is visszakapod, azonban a visszaküldés díja téged terhel.
 
* Nem illet meg az elállási jog olyan termékek esetében, amelyek kifejezetten az utasításaid alapján vagy a kérésedre állítottunk elő vagy olyan termékek esetében, melyek egyértelműen a személyedre szabtak.
Nem illet meg továbbá pl. az elállási jog olyan zárt csomagolású termékek esetében sem, melyek az átadást követő felbontásuk után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza. Bővebb tájékoztatást a kivételekről itt találsz (ÁSZF, 7.8. pontja): https://embexy.hu/aszf-57
 
Az Elállási jogról szóló rövid, videós tájékoztatást itt találsz:
 
Amennyiben élni kívánsz elállási jogoddal, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot és juttasd el hozzánk a >Tovább< gombra kattintva.
 
 
 
ELÁLLÁS
 
Már kifizettem a megrendelésem, de meggondolhatom még magam?
Természetesen igen, a megrendelésedtől számított 30 napon belül módodban áll a terméket akár kicseréltetni, akár helyette másik terméket rendelni, illetve ezen a határidőn belül visszakérheted a termék árát is.
Tájékoztatunk, hogy a kiszállítás napjától számított 14 napon belül el is állhatsz a megrendelésedtől*. Ebben az esetben a termék árát és a kiszállítás díját is visszakapod, azonban a visszaküldés díja téged terhel.
 
* Nem illet meg az elállási jog olyan termékek esetében, amelyek kifejezetten az utasításaid alapján vagy a kérésedre állítottunk elő vagy olyan termékek esetében, melyek egyértelműen a személyedre szabtak.
Nem illet meg továbbá pl. az elállási jog olyan zárt csomagolású termékek esetében sem, melyek az átadást követő felbontásuk után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza. Bővebb tájékoztatást a kivételekről itt találsz (ÁSZF, 7.8. pontja): https://embexy.hu/aszf-57
 
Az Elállási jogról szóló rövid, videós tájékoztatást itt találsz:
 
Amennyiben élni kívánsz elállási jogoddal, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot és juttasd el hozzánk a >Tovább< gombra kattintva.
 
Mi a teendőm, ha sérült a csomagolás?
Bár igyekszünk, hogy megrendelésed a lehető legnagyobb biztonságban és teljes épségben érkezzen meg Hozzád, ritkán, de előfordulhat, hogy szállításkor a csomagolás megsérül. Ilyenkor a csomagot még a kézbesítő jelenlétében meg kell vizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülésről jegyzőkönyv felvételét kell kérned a futártól. Legjobb, ha fényképet is készítesz. A sérült csomagot NEM VAGY KÖTELES ÁTVENNI!